2009-09-04

Fall

The fall is coming. We noticed that last night when we rehearsed. The sky was pitch black and and you could only see the light from the cars outside the windows of our rehearsal. But we ain't stoping doing what we do because of that. New songs are coming up and the already existing ones are getting better and better. Next week we are going to Trollhättan to have a little concert. Feels good to come out and play when we are spending so much time in the rehearsal.
As as a warm up for the upcoming gig next week I'm going to see Håkan Hellström tonight at Gröna Lund. It has become a tradition for me to watch him at the end of the summer. I have put together a Spotify playlist witch his top 20 songs for you. If you want to listen just click HERE.
Have a nice weekend!! //Oskar

7 comments:

Britta said...

Ohhh. En liiista. Jag har nämligen en crush i spotifylistor.
Vielen Dank Oskar.

karin said...

åhå! en håkan-lista. aj lajk

Felicia said...

Håkan! det var en väldigt bra spelning igår.
håkan-listan är gryyym!

Soniii said...

Håkan var rysligt bra, eller hur! :D Hoppas ni hade lika kul som jag, det var ett sjuuukt bra slut på sommaren. Kramis!

Soniii said...

P.S Gulligt med en Håkanlista förresten :D

Anonymous said...

jag tycker depeche mode är bättre än håkan / anton

tittie said...

Jag ser verkligen fram emot att höra de nya låtarna när det blir dags för det!

Håkan spelningen var underbar. Och listan var bra, tror alla mina favoriter är med där. Även om Känn ingen sorg inte är med, som faktiskt är en av världens bästa låtar.